Yammie, yammie! - Reisverslag uit Xiamen, China van mvanuuden - WaarBenJij.nu Yammie, yammie! - Reisverslag uit Xiamen, China van mvanuuden - WaarBenJij.nu

Yammie, yammie!

Door: mvanuuden

Blijf op de hoogte en volg

07 Maart 2011 | China, Xiamen

Even een kort berichtje over wat lekkere dingen die heb gegeten:

Dragonfruit (zie ook foto's): smaakt als kiwi alleen dan minder zoet.. Maar wel lekker! Één vrucht inclusief schil dan weegt ruim 600 gram (die ik heb gekocht dan maar ik heb niet de grootste gepakt...)! Dan heb je je fruithapje zo binnen...
Sweet pork: bijna Babi Pangang! Lekker stukjes varkensvlees, beetje knapperig met zoete rode saus, heerlijk!
Kool: Ik weet niet wat voor kool maar heel lekker. Wordt opgediend in een klein wokje op een klein vuurtje met een sausje.
Xiamen-eend: lokale variant op Peking-eend! ik heb de Peking-eend nog niet gehad (NOG niet) maar deze was ook heel lekker.

Verder nog wat foto's van de plek waar je kleren kan laten maken!

Dikke kus!

  • 08 Maart 2011 - 14:46

    Moniek:

    hey schatje!

    even niks van mij gehoord,,maar ben behoorlijk ziek geweest! en een week thuis gezeten ,,poor me!
    maar goed we zijn er weer en na vanavond zit de carnaval er ook weer op! jammer!

    maar hoe is het met jou? volgens mij al wat beter nu je weer wat heerlijk volk hebt leren kennen ookwel Hollanders genoemd! haha
    dat zal wel fijn zijn als je weer je moedertaaltje kan spreken en niet zo hoeft na te denken met wat je wilt zeggen.

    je foto's zijn erg leuk! we moeten snel even bij bellen meid!

    nou dikke zoen en knuffel van moniekje en blijf het zeggen mis you en blijf voorzichtig he? haha

    xxxxxxxxxxx
    moniekje

  • 09 Maart 2011 - 07:25

    Lianne:

    hoi mariet
    ben wezen carnavallen en zie nu al die leuke glitter stofjes
    ook leuk om te gebruiken voor carnavalskostuum he
    leuk hoor zo een winkel heb jij al iets moois laten maken
    en wat een heerlijk toetje lijkt me dat
    gaat wel goed met je daar he
    groetjes liefs lianne

  • 09 Maart 2011 - 19:11

    Aki:

    Hee moppert! Wil je akelei15@hotmail.com even toevoegen aan je mailinglist dan krijg ik je verslagen ook vanzelf! We kunnen best nog een keertje skypen. Hoe voel je je nu? Kan je al wat beter dealen met de paparazzi's? het huis is nog heel, kerim kan het best alleen... xx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Xiamen

China-town

Recente Reisverslagen:

06 Mei 2011

Rockin' Shanghai!

25 April 2011

Chinese ziekenhuizen

26 Maart 2011

Druk maar tevreden!

13 Maart 2011

China is awesome!!!

07 Maart 2011

Yammie, yammie!

Actief sinds 10 Feb. 2011
Verslag gelezen: 1199
Totaal aantal bezoekers 21184

Voorgaande reizen:

17 September 2011 - 02 Oktober 2011

Singapore en Maleisië

02 Juli 2011 - 07 Juli 2011

Singapore!

04 Februari 2011 - 14 Mei 2011

China-town

Landen bezocht: